+380980480580 (Київ)
RU | UA

Обмін та повернення:


Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів належної та неналежної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Обмін та повернення товару належної та неналежної якості здійснюється через службу доставки Нова Пошта:
Одержувач: Тищенко Ганна Михайлівна

Нова Пошта. Поштове відділення №261 м.Київ Київська область, вул. Гната Хоткевича 1В

тел. +380980480580


Товар належної якості який підлягає обміну, поверненню:
1. товар, на який є чек поштової служби
2. товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку
3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів

Умови повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав:
1. товар, на який є чек поштової служби
2. товар в оригінальній упаковці зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку
3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів

Порядок дій при поверненні товарів належної та неналежкої якості:
1. Повідомте про намір повернути товар за телефоном +380980480580 , або на електронну пошту mazda.org.ua@gmail.com

2. Повідомте номер декларації надісланої посилки
3. Після отримання товару протягом двох робочих днів повертаємо Вам інший товар, або гроші.

Умови оплати доставки при поверненні товарів належної та неналежної якості:
1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
2. Якщо товар не відповідає опису з  провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.

Обмін та повернення товарів належної та неналежкої якості здійснюється через Нову пошту:
Повернення коштів провадиться після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту
Повернення коштів проводиться протягом 2 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

- гарантія на оригінальні запчастини відповідає заявленій заводом виробника (Mazda) за умови встановлення на офіційній станції Mazda з дотриманням правил встановлення та наданням усіх відповідних документів(замовлення-наряд, акт виконаних робіт).

Запчастини з електронної группи поверненню не підлягають:

- свічки, котушки запалювання, датчики, лямбдазонди  

- замки, акумулятори або інший товар пов'язаний з електронікою

- технічні рідини.

Заміна або повернення товару з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та у строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів". Для цього потрібно мати Замовлення-наряд про встановлення деталі на авторизованому сервісному центрі, квитанцію, чек про оплату послуги з монтажу запчастини, висновок спеціаліста з проблеми з товаром, чек або квитанцію про оплату даної послуги. Так само написати заяву в достатній формі про ситуацію, що склалася. Після чого деталь буде піддана експертизі на підставі якої фахівець зробить висновок, який надалі менеджер Вам повідомить за номером.